خواننده ی خاموش روشن عزیز دل ماس نگاهشون واس ماس:)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 666
بازدید کل : 283095
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
جمعه 11 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 20:24 :: نويسنده : فافا

اینم نمایی از خود تحویل گیری فافا وقتی خونه تنهاس

روز جمعه جلوی تی وی در حال دیدن اتش بس 2 جای همسرم خالی

برای رفع خستگی

 


نظرات شما عزیزان:

××
ساعت10:26---19 مرداد 1394

سلووووووووووم فافا جونم
خوش بحالت که انقدر هنرمندی...
من حتی یه نیمرو هم به زور درست میکنم
ایشالا سال بعد منم عکس هنرمندیامو میذارم
آجیییییی...برام دعا کن... درس خوندن خیلی سخته.
دوست خوبم:سلااااااااااااااااااااااااااام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه ما دوست خوبم منم مثل تو بودم راه میفتی کم کم:)بخون دخملم تنبلی نکن:)



سالی-مینویسم از روزهای زندگی ام
ساعت7:57---6 تير 1394
سلاااااااااااااااام عزیزم
خوبی خوشی؟
خیلی وقته نیومدم دلم واست تنگ شده بود...
به به عجب خودت و تحویل گرفتی ادم هوس میکنه...
همسرت خوبه؟
دوست خوبم:سلام سالی مهربون خوبیم عزیزم قربونت اره دیگه گفتم یه صفایی به معدم بدم:)


من
ساعت13:19---18 ارديبهشت 1394
اسم یادم رفت
نمیدونم نظرم رسید یا نرسید باااز
گفتم خوشحالممم که اولین قدما رو برا زندگی مشترک ورداشتیننن
دوست خوبم:نرسیده عزیزم:(قربونت عزیزم اما این قدم اول نیست:)


من
ساعت17:31---16 ارديبهشت 1394
عایا من یک نظر گذاشتم نرسید عایا
دوست خوبم:واااااااااااااااااای تویی بالاخره برگشتی چرا یهو وبلاگ حذف کردی خوشحالم که برگشتی عزیزم دلم برات تنگ شده بود:-*نه عزیزم این اولین کامنت شماس


رویا
ساعت11:12---16 ارديبهشت 1394
عزیزدلم خانم هنرمند فافا جونم باریک اله به این همه سلیقه
ان شاالله بزودی کنار همسری و تو خونه ی خودتون
دوست خوبم:فدا بشم خانم دکتر خوشتیپ خوشگل خودم


zahra
ساعت13:03---15 ارديبهشت 1394
وااااای آفـــــــــرین خیلی عالی شده با اینکه دفعه اولته و دست تنها پختی
همسریت باید به این خانومش افتخار کنه
دوست خوبم:والا کیه که قدر بدونه خواهر:)


مرجان
ساعت11:02---15 ارديبهشت 1394
به به چه خانوم هنرمندی و چه تزیین زیبایی
در مورد تبریک عید باید بگم ک بامعرفت بودنت خیلی قبل از این ب من ثابت شده بود عزیزم باید ب همسریت تبریک گفت ک همچین خانوم مهربونی داره
شاد باشی
دوست خوبم:قربونت مرجان خانوم دوست داشتنی:-*فدات عزیزم


دریا
ساعت20:42---14 ارديبهشت 1394
ووووی خداااا به به چقدر خوشمزه اخ دهنم اب افتاد دلم به تاپ تاپ اتاد
عالییی عزیزم خسته نباشییی نوش جوووووونت
دوست خوبم:صدای تاپ تاپ تا اینجا میاد چقدرم اوج داره:)دیدی چقدر خودمو تحویل میگیرم:)


آتوسا
ساعت19:24---14 ارديبهشت 1394
سلاااام
چه خبر شده فافا خانوم زود به زود پست میذارن؟ خیلی خوبه ها سعی کن این روندو ادامه بدی
به به چه غذای هوس برانگیزی،گشنم شد،نوش جونت فافا ی کدبانو
دوست خوبم:به به سلاااااام خانوم یه دوست خوب قدیم و اتوسای جدید:)اصن من کی دیر پست گذاشتم ایــــــــــــــش:))فدات عزیزم چشمات فافای کدبانو میبینه:)


تمنا
ساعت0:19---14 ارديبهشت 1394
خب ماهم فافا جونمونو خیلی دوست داریم
به به کدبانویی شدیا چه به خودشم میرسه
راستی اتش بس 2 چطور بود؟؟خوب بود؟؟من عاشق اتش بس1 بودم 2 هم به اندازه اولی خوبه عایا؟
دوست خوبم:دل به دل راه داره دیگه خوب بود اما به نظرم یک بهتر بود لج بازیاشون مثل من همسری بود درحین دیدن هی به همسری میگفتم چقدر کل کل کردناشون مثل ماست:)


مهدیه
ساعت13:28---12 ارديبهشت 1394
سلام
فافا داشتم میخوندم پستتو قبل دیدن عکسا فک میکدم که الان شفته پلوی با مرغ اش ولاش درس کدی!!!
نه بابا ایول دست مریزاد
خوشمزه بنظر میاد
برنجتم خوب قد کشیده سس مرغتم خوش رنگه
تو بایدمث من خابگاهی میشدی قششششنگ همه چی یاد میگرفتی
خابگاه اتومات دوره کاراموزی امور خانه داریه
منو میبینی الان خوشگل یپا کوزتم باور کن ابم باید بریم سه طبقه پایین بیاریم
چون اب تصفیه طبقه پایین بلوکه
فقط نمیدونم چرا تا حالا ژان وال ژانی، کسی نیمده نجاتم بده
دوست خوبم:سلااااااااااااااااام مهدیه همیشگی صندوقچه ما:-*خودمم تعجب کرده بودم:)سس مرغم ماجرا داشتا کم مونده بود خودمو خرد کنم بریزم توش هرچی دم دستم بود ریختم توش از پرتغال بگیر تا پودرسیر.......:)خوبه دیگه قشنگ از اکبندی دراومدی صبر کن ترم اخر ژانی هم میاد:))


مریم
ساعت0:45---12 ارديبهشت 1394
چه دختر هنرمنددددددددددی
دوست خوبم:اهان دستا شله:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: